مگان مارکل برنده ادعای حق چاپ در برابر نامه الکترونیکی روز یکشنبه شد – WWD

لندن – مگان مارکل پس از شکایت از ناشر نامه Mail on Sunday به دلیل نقض حق چاپ و نقض حریم خصوصی ، عنصر حق چاپ پرونده خود را در دادگاه عالی انگلیس به دست آورد.

سه ماه پیش ، قاضی ، آقای دادگستری واربی ​​، در بخش حریم خصوصی پرونده ، “قضاوت مختصر” را برای ماركل صادر كرد ، به این معنی كه این پرونده بدون نیاز به دادرسی حل شد.

همانطور که گزارش شد ، نامه مایلی روز یکشنبه نامه ای دست نویس از مارکل به پدرش توماس مارکل را منتشر کرده بود ، که موجب دادخواست در اواخر سال 2019 شد ، کمی قبل از اینکه دوک و دوشس ساسکس از وظایف سلطنتی خود چشم پوشی کنند و به آمریکای شمالی نقل مکان کنند.

عنوان مقاله این بود: “فاش شد: نامه ای که فاجعه واقعی اختلافات مگان با پدری را نشان می دهد که قلب او را به یک میلیون قطعه شکسته است.” روزنامه نامه را از توماس مارکل گرفته بود و آن را در پنج قسمت در چاپ و بصورت آنلاین در اوایل سال 2019.

در اوایل سال جاری قاضی این نامه را حاوی “ذاتاً امور خصوصی و شخصی” توصیف كرد و استدلال كرد كه دادرسی به همین نتیجه منتهی می شود.

روز چهارشنبه ، قاضی یک بار دیگر با توجه به ادعای حق چاپ ، حکم مختصر را به نفع مارکل صادر کرد.

وکلای روزنامه استدلال کرده بودند که مارکل این نامه را با یکی از اعضای ستاد خانواده سلطنتی تألیف کرده است ، بنابراین این نامه متعلق به پادشاه انگلیس است.

اما جیسون کناف ، عضو هیات ، در دادگاه شهادت داد که او نامه را به طور مشترک ننوشته است.

کناف پیش از این دبیر ارتباطات دوک و دوشس ساسکس بود. چندین روزنامه انگلیسی با استناد به نامه های الکترونیکی گزارش داده اند که کناف شخصی بود که در سال 2018 به کاخ باکینگهام شکایت کرد که مارکل نسبت به اعضای ستاد زورگویی می کند.

ماركل همه ادعاهای قلدری را رد كرده و معتقد است كه او مورد یك كارزار لجن زنی است.

دوشس ساسکس در ابتدا ادعایی علیه ناشر The Mail ، Associated Newspapers ، به دلیل سو mis استفاده از اطلاعات خصوصی ، نقض حق چاپ و نقض قانون محافظت از داده های انگلیس ، در رابطه با ادعای غیرقانونی انتشار نامه خصوصی مطرح کرده بود.

دادگاه هنوز مجبور است در مورد نقض داده ها و خسارات احتمالی آن رای صادر کند. شرکت حقوقی شیلینگ این زوج دو سال پیش گفته بود که درآمد هرگونه خسارت به یک خیریه ضد زورگویی اهدا می شود. نامه Mail on Sunday از رای فوریه تجدید نظر می کند.

این زن و شوهر قصد خود را برای شکایت در وب سایت سابق خود هنگامی که هنوز در انگلستان زندگی می کنند نشان داده بودند. اظهارات آنها طولانی و همراه با بیانیه پرشور شاهزاده هری در مورد نفوذ رسانه ها در زندگی آنها بود.

در بیانیه هری آمده است: “ما به عنوان یک زن و شوهر ، به آزادی رسانه و گزارش عینی و صادقانه اعتقاد داریم.”

وی گفت ، “ما آن را به عنوان یک سنگ بنای دموکراسی در نظر می گیریم و در وضعیت فعلی جهان – در هر سطح – هرگز بیشتر به رسانه های مسئول احتیاج نداشته ایم” ، و افزود که همسرش قربانی “مطبوعات مطبوعات بریتانیا شده است کارزارهایی علیه اشخاص بدون فکر کردن در مورد عواقب آن – یک کارزار بی رحمانه که در طول یک سال گذشته ، در طول بارداری وی و هنگام تربیت فرزند تازه متولد شده ما ، افزایش یافته است. “

وی گفت: “این تبلیغات بی امان ، هزینه انسانی دارد ، به ویژه هنگامی که آگاهانه نادرست و مخرب باشد ، و اگرچه ما همچنان چهره ای شجاعانه نشان داده ایم ، من نمی توانم توصیف کنم که دردناک بوده است.” زیرا در عصر دیجیتال امروز ، اخبار مطبوعات به عنوان حقیقت در سرتاسر جهان دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. “

آنها دیگر اعضای خانواده سلطنتی انگلیس نیستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>